asheghane

asheghane

اس ام اس عاشقانه و غم انگیز

همه لرزش دست و دلم از آن بود که عشق ز دستم برود . . .

******************************************************

پایان حکایتم شنیدنی است ، من عاشق او بودم و او عاشق او . . .

*******************************************************

نه بلبل خواهد ز بوستان ها جدائی / نه گل دارد خیال بی وفائی


ولیکن چرخش چرخ ستمگر / زند بر هم رسوم آشنائی . . .

****************************************************

دفتر بغض مرا باز کنید که دلگیرم / حدیث غم مرا بخوانید که از گریه سرازیرم . . .

*******************************************************

سایه ها محصول پشت کردن دیوار ها به آفتابند ، گستاخی دیوارها


را تقلید نکنیم تا آفتابی بمانیم . . .

********************************************************

تا کجای قصه باید ز دلتنگی نوشت ؟ / تا به کی بازیچه بودن توی دست سرنوشت


تا به کی با ضربه های درد باید رام شد / یا فقط با گریه های بی قرار آرام شد


بهر دیدار محبت تا به کی در انتظار / خسته از این زندگی با غصه های بی شمار . . .

*************************************************************

امشب شب آخریه که مزاحم دلت شدم / خورشید فردا مال تو ببخش که عاشقت شدم . . .

****************************************************************

همدم گل گشته ام همبستر خاکم مکن...قطره قطره می چکم از چشم خود پاکم مکن

**********************************************************************

زندگی گریه ی مختصریست... مثل یک فنجان چای...
و کنارش عشق است... مثل یک حبه قند...
زندگی را با عشق نوش جان باید کرد...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: bahar ׀ تاریخ: جمعه 1 ارديبهشت 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب